منشور اخلاقی

این مجموعه در راستای ارائه خدمات هنری قدرتمند و نیز با عنایت به رعایت اصول و مبانی مشتری مداری از سلسله منشورهای خدماتی زیر بهره می گیرید تا خدمات خود را به بهترین نحو برای عموم عرضه کند .

 

  • ·         نظم ، آراستگی ، وقت شناسی ، دقت ، مهارت و آمادگی برای ارائه خدمت به مشتری.
  • ·         همواره سعی داریم به بهترین شیوه و در کوتاهترین زمان پاسخگوی مشتری باشیم .
  • ·         منوهایی با رعایت اصول کیفیت و کمیت و بعد اقتصادی به مشتریان ارئه می نماییم.
  • ·         رعایت صداقت در گفتار و عملکرد تمامی پرسنل مجموعه از ابتدای روز عقد قرارداد تا انتهای پروژه و تحویل کار
  • ·         گزینش کادر مجرب و با تجربه و اختصاصی مجموعه
  • ·         مشاركت فعال در پيشبرد امور و داشتن روحیه کار گروهی و تعهد اخلاقی در کمک رساندن به دیگران
  • ·         در نظر گرفتن شرایط اقتصادی مشتری و منطقی نمودن هزینه ها
  • ·         تأمین آرامش شما خوبان از ابتدا تا انتهای پروژه
  • ·         پاسخگویی و پشتیبانی و زمان مناسب تحویل کار
  • ·         رعایت شئونات اسلامی و احترام به حریم خصوصی افراد
  • ·         احترام به قوانين، آیین نامه ها، دستورالعمل ها و ضوابط استودیو و رعايت آنها
  • ·         ما امانتدار مشتریان خود هستیم ، بنابراین تلاش می نماییم به شیوه مطلوبی حافظ اسرار و مستندات محرمانه آنها باشیم.
  • ·         وفاداري و احساس مسئوليت نسبت به مشتری
  • ·         تلاش در جهت كسب رضايت مشتريان و ارباب رجوع
  • ·         اعتماد و احترام متقابل بين افراد
  • ·         رعايت نظم، انضباط وآراستگي محیط کار و حفظ ظاهر مناسب
  • ·         رعايت صداقت و احترام در برخوردهاي اجتماعی
  • ·         داشتن وجدان كاری و استفاده از تمام انرژی و زمان خود در محیط کار برای انجام وظایف محوله
  • ·         منافع مادی استودیو النا را هدف نمی دانیم بلکه وسیله ای می دانیم برای تداوم مجموعه.
  • ·         سعی خواهیم کرد تا خدمات خود بصورت انلاین در بستر اینترنت برای عموم ارایه کنیم.
  • ·         فرهنگ پاسخگو بودن در مقابل مشتری را از بسترهای تعالی خود می دانیم.
  • ·         رعایت احترام ، ادب و نزاکت و عدالت و انصاف را یکی از رموز بقاء مجموعه تلقی میکنیم.
  • ·         همواره حق با مشتری می باشد و میباید از رضایتمند بودن مشتری به سمت خرسند نمودن خود مشتری حرکت کرد.
  • ·         ما به همکارانمان احترام می گذاریم تا با همدلی در جهت کرامت و رضایت مشتری و مردم گام برداریم.
  • ·         با رعایت اصول اخلاقی و اسلامی در تعامل با مشتری و سایر همکاران تلاش مینماییم تا محیطی سالم و پویا داشته باشیم.
  • ·         دریافت هر گونه انتقاد، اظهار نظر و پیشنهاد از سوی همکاران و مشتریان را مشتاقانه ارج نهاده و از آن به عنوان زمینه ساز رشد و ارتقای خود استفاده مینماییم.